(ေဆာင္းပါးရွင္ - ေဒါက္တာရန္မ်ိဳးသိမ္း)
ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား အားနည္းေသာ ပတ္၀န္းက်င္တြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား
အားေကာင္းေလ့ရွိသည္။ ေအာက္ေျချပည္သူလူထုႏွင့္ တစ္ထပ္တည္းက်ေလ
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားလည္း အားေကာင္းေလျဖစ္သည္။ မီးက်ဳိးေမာင္းပ်က္
အတိုက္အခံ ႏိုင္ငံေရးအခင္းအက်င္းတြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
ေအာက္ေျချပည္သူလူထုကို မ်က္ႏွာမူလ်က္ အတိုက္အခံလိႈင္းသစ္ႏွင့္ ဇာတ္အိမ္သစ္
တည္ၾကရမည္ျဖစ္သည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
ျပည္သူကိုကိုယ္စားျပဳေလ၊ ျပည္သူလူထု၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို မီးေမာင္းထိုးျပေလ
ႏိုင္ငံေရးအရ အတိုက္အခံ စၾကႍလမ္းကို ကိုယ္စားျပဳေလျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ
အာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ အာဏာရပါတီမ်ားအေနျဖင့္ ႏိုင္ငံေရးအရ
မ်က္မုန္းက်ဳိးတတ္ၾကသည္။ သို႔ျဖစ္၍
အာဏာပိုင္မ်ားသည္
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို ငါးၾကင္းဆီႏွင့္ငါးၾကင္းေၾကာ္ႏိုင္ေရး
ေရွး႐ႈလာေလ့ ရွိသည့္အျပင္ ဆိုက္၀ါးဗ်ဴဟာမ်ားေအာက္တြင္ ေကာလာဟလမ်ားႏွင့္အတူ
ေသြးခြဲအုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္ေရးကိုလည္း ဦးတည္တတ္သည္။
အာဏာပိုင္မ်ား၏
အသံုးမ်ားေသာ အျခားဗ်ဴဟာတစ္ခုမွာ လက္ကိုင္တုတ္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို
စနစ္တက် ပံုဖ်က္ထူေထာင္ၿပီး အုတ္အေရာေရာ ေက်ာက္အေရာေရာဗ်ဴဟာကို
ခင္းက်င္းျခင္းျဖစ္သည္။ ပရိယာယ္ၾကြယ္ၾကြယ္ သိမ္သိမ္ေမြ႕ေမြ႕ ၾကားက်က်
ဟန္မပ်က္ ရပ္တည္ႏိုင္သည့္အေလ်ာက္ လက္ကိုင္တုတ္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းဟုပင္
သတ္မွတ္ရန္ ခဲယဥ္းတတ္သည္။ စိန္ေခၚမႈမ်ား၊ ေဘးအႏၲရာယ္မ်ား
တရိပ္ရိပ္ျမင့္မားလာေနေသာ ျမန္မာ့အေျပာင္းအလဲ အခင္းအက်င္းတြင္
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအေနျဖင့္ အတြင္းသတိ၊ အျပင္သတိရွိရွိျဖင့္ ၾကံ့ၾကံ့ခံ
ရင္ဆိုင္ႏိုင္မွသာ ေတာ္႐ုံက်မည္ျဖစ္သည္။
ေအာက္ေျချပည္သူလူထုကို
တတ္ႏိုင္သမွ် ကိုယ္စားျပဳလ်က္ နစ္နာမႈမ်ား၊ မတရားမႈမ်ား၊ ဖိႏွိပ္မႈမ်ား၊
ဥပေဒမဲ့မႈမ်ားကို ေဖာ္ထုတ္ရင္း အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ လႊတ္ေတာ္ျပင္ပ
အတိုက္အခံေနရာကို ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္လာတတ္သည္။ အစိုးရႏွင့္ အာဏာရပါတီတို႔
အေနျဖင့္ အဓိကအရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို ပစ္မွတ္ထား ေစာင့္ၾကည့္လာတတ္ၾကသည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ ဆက္စပ္ေသာ လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို
အျမစ္ျဖတ္ႏိုင္လွ်င္ျဖတ္ အျမစ္မျဖတ္ႏိုင္လွ်င္ ပူးသတ္သည့္ဗ်ဴဟာကို
ေျပာင္းလဲက်င့္သံုးလာတတ္ၾကသည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားႏွင့္ႏိႈင္းယွဥ္လွ်င္ လမ္းစဥ္၊ မူ၀ါဒ၊ လုပ္ငန္းစဥ္ႏွင့္
ဗ်ဴဟာတို႔တြင္ ႐ႈပ္ေထြးမႈနည္းပါးသည့္အေလ်ာက္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအၾကား
ဘံုသေဘာထား၊ ဘံုလုပ္ငန္းစဥ္ႏွင့္ ဘံုရပ္တည္ခ်က္တို႔ကို အလြယ္တကူ
သေဘာတူႏိုင္သည္။ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ တပ္ေပါင္းစုပံုစံ၊
မိတ္ေဆြျပဳအလုပ္လုပ္ႏိုင္ေရးတြင္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားထက္
ပိုမိုအားေကာင္းေမာင္းသန္သည္ဟု သံုးသပ္ႏိုင္သည္။ ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီ
ေရွ႕ခရီးတြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အေနျဖင့္ ဘံုစၾကႍလမ္းကို အေျချပဳသည့္
ကြန္ရက္မ်ား ထူေထာင္ႏိုင္ေရးကို မ်က္ေမွာက္ျပဳႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ အတိုက္အခံ
ႏိုင္ငံေရးတို႔သည္ ေရခဲမွတ္ကို ထိကပ္ေနလင့္ကစား၊ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
ေရဆူမွတ္ႏွင့္အတူ စိုးရိမ္ေရမွတ္မ်ားကို ညႊန္းျပေနမည္ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အခင္းအက်င္းတြင္ အတိုက္အခံ ႏိုင္ငံေရးသည္ တျဖည္းျဖည္း
လံုးပါးပါးလာေနသည္။ အစိုးရ၊ အာဏာရပါတီတို႔ႏွင့္ ႏိုင္ငံေရးႏွစ္ပါးခြင္မ်ား
တြင္က်ယ္လာၿပီးေနာက္ လႊတ္ေတာ္တြင္းႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ျပင္ပ ႏိုင္ငံေရးအတိုက္အခံ
အမ်ားစုသည္ ႏိုင္ငံေရး ေရခဲမွတ္ဆီ အလိုအေလ်ာက္ နီးကပ္လာၾကသည္။ အစိုးရ၊
အာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ အာဏာရပါတီတို႔ကို ျပင္းျပင္းရွရွ တစ္တစ္ခြခြ
ေ၀ဖန္သံုးသပ္မႈမ်ားသည္ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရးႏွင့္
ယံုၾကည္မႈတည္ေဆာက္ေရးကို အဟန္႔အတားျဖစ္ေစသည့္သေဘာ မ်က္ႏွာေျပာင္တုိက္
ထုတ္ေဖာ္ေျပာသည္အထိ ႏိုင္ငံေရးအရ စိတ္ၾကြ၊ ယံုၾကည္မႈလြန္ကဲလာၾကသည္။
ေရငံုႏႈတ္ပိတ္ေနေလ၊ သင့္ျမတ္ေရးႏွင့္ ယံုၾကည္မႈတည္ေဆာက္ေရးကို
အားေကာင္းေစေလ ျဖစ္မည္ဟူေသာ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အတိုက္အခံအခ်ဳိ႕၏ သီ၀ရီသည္
ေအာက္ေျချပည္သူလူထုကို မ်က္ကြယ္ျပဳေရး၊ ေက်ာခိုင္းေရးဘက္ကို မသိမသာ
တြန္းပို႔လ်က္ရွိသည္။
ပုဂၢလိက သတင္းစာႏွင့္ သတင္းဂ်ာနယ္မ်ားသည္လည္း
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားနည္းတူ တိုင္းရင္းသားျပည္သူလူထု အမ်ားစုဘက္မွ
ရပ္တည္က်ားကန္လ်က္ အတိုက္အခံေနရာကို ရယူလာၾကသည္။ အစိုးရႏွင့္ အာဏာရပါတီသည္
သတင္းသမားမ်ားကို မ်က္မုန္းက်ဳိးလင့္ကစား ဒီမိုကေရစီ ေရာင္စံုထီးေအာက္တြင္
မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္းရေလ့ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ သတင္းသမားမ်ားကို
ပစ္မွတ္ထား ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာၿပီး တစ္စံုတစ္ခု လြဲေခ်ာ္သည္ႏွင့္ တရားစြဲ၊
႐ုံးတင္သည့္ အေလ့အထကို အာဏာပိုင္မ်ားအေနျဖင့္ ေရလဲသံုးေလ့ရွိသည္ကို
မ်က္ျခည္မျပတ္ရန္ လိုအပ္သည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို
လူမႈေရးသက္သက္၊ ႏိုင္ငံေရးမစြက္အုပ္စု၊ လူမႈေရးႏွင့္ႏိုင္ငံေရး
အေရာအုပ္စုဟု အၾကမ္းဖ်င္း ႏွစ္အုပ္စုခြဲကာ အဂၤလိပ္ထံမွ အေမြရခဲ့ေသာ
ေသြးခြဲအုပ္ခ်ဳပ္သည့္နည္းကို က်င့္သံုးလ်က္ ခ်ဥ္းကပ္ဆက္ဆံတတ္ၾကသည္။
လူမႈေရးသက္သက္ အုပ္စုမ်ားကို လုပ္ပိုင္ခြင့္ႏွင့္ မ်က္ႏွာသာပိုေပးၿပီး
ႏိုင္ငံေရးအေရာ အုပ္စုမ်ားကို ခပ္တန္းတန္းဆက္ဆံသည့္ ဗ်ဴ ဟာကို
က်င့္သံုးတတ္သည္။ အရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအၾကား ၀ါးအစည္းေျပေနေရးႏွင့္
ဘံုသေဘာထားအေပၚ အေျချပဳေသာ ဘံုလုပ္ငန္းစဥ္တစ္ရပ္ မေပၚေရးကို
ဦးတည္ၿဖိဳခြဲတတ္သည္။ အရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အေနျဖင့္ အာဏာပိုင္မ်ား၏
ေထာင္ေခ်ာက္ထဲ မက်ေရးကို သတိျပဳလ်က္ လူမႈေရးသက္သက္အုပ္စုႏွင့္
ႏိုင္ငံေရးလူမႈေရး အေရာအုပ္စုႏွစ္ခုၾကား ယံုၾကည္မႈ၊ နားလည္မႈႏွင့္
ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈတို႔ ျမႇင့္တင္ႏိုင္ေရးကို စနစ္တက် ေဖာ္ေဆာင္သင့္သည္။
မ်က္ေမွာက္အခင္းအက်င္းတြင္ အရပ္ဘက္လူမႈ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အေနျဖင့္ စၾကႍလမ္း
တစ္ခုတည္းေပၚတြင္ စုစုစည္းစည္း ရပ္တည္လာႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ အစိုးရႏွင့္
အာဏာရပါတီကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ၿခိမ္းေျခာက္လာႏိုင္ေျခ ျမင့္မားသည္။ အစိုးရ၏
လွ်ဳိ႕၀ွက္ပံုဖ်က္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ နယ္ပယ္အသီးသီးတြင္ အသြင္ယူ
ေျမလွ်ဳိးမိုးပ်ံေနမည္ ျဖစ္သည္။ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအၾကား ခေလာက္ဆန္၊
သပ္လွ်ဳိႏိုင္မည့္ အခြင့္ေကာင္းကို ေစာင့္ဆိုင္းလ်က္ အခြင့္သာသည္ႏွင့္
၀င္ေရာက္ေမႊေႏွာက္၊ လမ္းေၾကာင္းလႊဲေလ့ရွိသည့္ အာဏာပိုင္တို႔၏ လမ္း႐ုိး၊
လမ္းေဟာင္းကိုလည္း မ်က္ျခည္မျပတ္ရန္ လိုအပ္သည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ ဘံုစၾကႍလမ္းတစ္ခုကို မျဖစ္မေန
တည္ေဆာက္ထားႏိုင္ရန္ လိုအပ္သည္။ ဘံုသေဘာထားမ်ား၊ ဘံုလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအေပၚ
အေျချပဳလ်က္ သီးျခားသေဘာထားမ်ား၊ သီးျခားလုပ္ဟန္မ်ားႏွင့္
သီးျခားလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို က႑အလိုက္ ေရးဆြဲႏိုင္ေရးကိုလည္း မျဖစ္မေန
ေဆာင္ရြက္သင့္သည္။ အစိုးရႏွင့္ အာဏာရပါတီ၏ လက္ကိုင္တုတ္
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို စနစ္တက်ေလ့လာလ်က္ စာရင္းျပဳစုထားႏိုင္ရန္
လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။ မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္းဗ်ဴဟာကို ျပန္သံုးလ်က္
မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ တန္ျပန္ႏိုင္ေရးကိုလည္း အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား
အေနျဖင့္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားသင့္သည္။
မ်က္ေမွာက္ေခတ္တြင္ တိုင္းျပည္၏
အုပ္ခ်ဳပ္ေရး၊ ဥပေဒျပဳေရးႏွင့္ တရားစီရင္ေရး မ႑ိဳင္ႀကီးသံုးရပ္ကို
ထိန္းေက်ာင္းေပးႏိုင္မည့္ စတုတၳမ႑ိဳင္သည္ သတင္းမီဒီယာမ်ားသာမက
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားလည္း ျဖစ္လာေနသည္။ အဆိုပါ အခင္းအက်င္းတြင္
သတင္းမီဒီယာမ်ားႏွင့္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအၾကား ဗ်ဴဟာေျမာက္၊ စနစ္တက်
ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေရး ပိုမိုတြန္းအားေပးႏိုင္ရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။
သတင္းမီဒီယာမ်ားႏွင့္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအၾကား ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈ
အားေကာင္းလွ်င္ စတုတၳမ႑ိဳင္ သို႔မဟုတ္ လႊတ္ေတာ္ျပင္ပ အတိုက္အခံႏိုင္ငံေရး
လမ္းေၾကာင္းသည္လည္း အလိုအေလ်ာက္ အားေကာင္းေမာင္းသန္လာမည္ ျဖစ္သည္။
စီအက္စ္အိုေခၚ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ လႊတ္ေတာ္ျပင္ပ မူ၀ါဒေရးရာ
ေကာ္မတီမ်ားအသြင္ ရပ္တည္လာႏုိင္ေရးကိုလည္း မျဖစ္မေန
ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္သင့္သည္။ ေအာက္ေျချပည္သူလူထုကို ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ကိုယ္စားျပဳ
ရပ္တည္ၿပီး အစိုးရႏွင့္ လႊတ္ေတာ္မ်ား၏ ေရွ႕ခရီးကို
မူ၀ါဒပိုင္းထိန္းေက်ာင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္လာႏိုင္မည္ဆုိလွ်င္ အတိုင္းထက္အလြန္
ျဖစ္သည္။ မူ၀ါဒပိုင္းအထိ ေခါင္တက္ကိုင္ႏိုင္ေရးတြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏
သုေတသနႏွင့္ သတင္းအခ်က္အလက္လက္တံသည္ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ျမင့္မားေနရန္
လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။
ႏိုင္ငံေရးအတိုက္အခံမ်ား အေနျဖင့္
ေလ်ာ့ရိေလ်ာ့ရဲႏိုင္လာေနေသာ ျမန္မာ့အခင္းအက်င္းတြင္ စီအက္စ္အိုမ်ား
သို႔မဟုတ္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕၀င္မ်ားသည္
အတိုက္အခံႏုိင္ငံေရးကြက္လပ္ကို တတိတိ အခ်ိန္ယူျဖည့္ဆည္းလာႏိုင္ေျခ ရွိသည္။
ေအာက္ေျချပည္သူလူထု အေျချပဳေသာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားတြင္
အိတ္ေပါက္ႏွင့္ဖားေကာက္မည့္ အေျခအေနဘက္သို႔ ယိမ္းယိုင္လာေနျခင္းအေပၚ
တန္ျပန္ထိန္းေက်ာင္းႏိုင္ေရးတြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ အခန္းက႑သည္လည္း
ပဓာနက်ဆဲျဖစ္သည္။
အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရးႏွင့္
ယံုၾကည္မႈတည္ေဆာက္ေရးတို႔ လက္ေတြ႕က်က် တည္ေဆာက္ရာတြင္
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ သမာသမတ္က်က်၊ ၾကားက်က် ရပ္တည္ႏိုင္မႈမ်ားသည္လည္း
ျမင့္ျမင့္မားမား အေရးပါသည္။ လူ႐ုိေသရွင္႐ုိေသ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား
အေနျဖင့္ အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရး သေဘာတူစာခ်ဳပ္၊ ႏိုင္ငံေရးသေဘာတူညီခ်က္တို႔
႐ုပ္လံုးေပၚႏိုင္ေရးတြင္ စကား၀ဲေသာ အလယ္ကလူအျဖစ္ ဘံုသေဘာထား
တစ္ခုတည္းအေပၚတြင္ ရပ္တည္ႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ ပိုမိုသင့္ေလ်ာ္သည္။
အရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ ေငြေရးေၾကးေရးအပိုင္းတြင္
ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရွိေရးကို အထူးအေလးထားသင့္သည္။ အဂတိတရား
ကင္းရွင္းေရးကိုလည္း အားျပဳႏိုင္ရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။
အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ ဘ႑ာေရးႏွင့္ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းကို
တစ္လတစ္ႀကိမ္ထုတ္ျပန္ စာရင္းစစ္ႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ ပိုမိုခိုင္ခံ့လာမည္
ျဖစ္သည္။ စီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈေရးတြင္ အဂတိတရားမ်ား ကင္းရွင္းေရးကို
ေက်ာသားရင္သား မခြဲမျခား၊ က်ဴပင္ခုတ္က်ဴငုတ္မက်န္ အေျပာင္ရွင္းႏိုင္ရန္
ပီပီျပင္ျပင္ ေဆာင္ရြက္လာႏိုင္မည္ဆိုပါက အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
ျပည္သူလူထုအၾကားတြင္ ၾသဇာျမင့္တက္လာႏိုင္ေျခ ရွိသည္။
အခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုေသာ္ ကမၻာ့မ်က္ႏွာစာတြင္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္
လႊတ္ေတာ္ျပင္ပ၌ သြယ္၀ိုက္ၾသဇာ ႀကီးမားတတ္ေသာ အရွိန္အဟုန္ကို ေျခရာခံလ်က္
ျမန္မာ့အခင္းအက်င္းတြင္လည္း အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား လက္ရည္တစ္ျပင္တည္း
ရပ္တည္ပူးေပါင္း အလုပ္လုပ္ႏိုင္ေရးကို စနစ္တက် ေဖာ္ေဆာင္သင့္သည္။
ႏြားကြဲလွ်င္ က်ားဆြဲမည္သာျဖစ္သည္။ ဘံုစႀကၤန္လမ္းေပၚတြင္
ႏိုင္ငံေရးအတိုက္အခံမ်ားႏွင့္ သူတင္ကိုယ္တင္၊ ႏိုင္ငံေရးအရ
ပခံုးခ်င္းယွဥ္ႏိုင္ၿပီး ေအာက္ေျချပည္သူလူထု၏ အေထြေထြလိုအပ္ခ်က္မ်ားကို
ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္မည့္ အရပ္ဘက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား ျဖစ္ေနရန္
လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ အရပ္ဖက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အေနျဖင့္
ေအာက္ေျချပည္သူလူထုႏွင့္ တစ္သားတည္း၊ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ဆူဆူညံညံ
သက္လံုေကာင္းေကာင္း ရပ္တည္ႏိုင္ေရးကို မ်က္စိဖြင့္နားစြင့္လ်က္
ခ်ဥ္းကပ္ေဆာင္ရြက္သင့္ပါေၾကာင္း မီးေမာင္းထိုး ေဆာ္ၾသလိုက္ရပါသည္။
Credit - Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment