ရတနာပံုတယ္လီပို႔ ကုမၸဏီလီမိတက္အေနျဖင့္ ဆင္းမ္ကတ္မ်ား ျဖန္႔ခ်ိရာတြင္ ပံုစံသံုးမ်ဳိးျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Dealer Channel, Direct Channel, Direct to Consumer ပံုစံမ်ားျဖင့္
ဆင္းမ္ကတ္မ်ားကို ျဖန္႔ခ်ိသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ Dealer Channel မွာ
ကိုယ္စားလွယ္မ်ားမွတစ္ဆင့္ ဆင္းမ္ကတ္မ်ားအား ဝယ္ယူႏိုင္မည့္
ေဆာင္ရြက္ခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ Direct Channel မွာ YTP ၏ စတိုးမ်ားမွတစ္ဆင့္
ဆင္းမ္ကတ္မ်ားအား တိုက္႐ိုက္ဝယ္ယူႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ Direct to Consumer
ပံုစံမွာ
တိုက္႐ိုက္ေရာင္းခ်မႈပံုစံျဖစ္ၿပီး အိမ္တိုင္ရာေရာက္စနစ္ျဖင့္
ေရာင္းခ်ေပးမည့္အစီအစဥ္လည္း ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္
အဆိုပါဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်ေပးမည့္ ဆက္သြယ္ေရးဆိုင္ရာ
ေအာ္ပေရတာေဆာင္ရြက္ခ်က္အတြက္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္ ေအာ္ပေရတာကို
ရွာေဖြလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
“ကြ်န္မတို႔ ေနာက္က်ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့
အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေနပါတယ္၊ အႀကံတူရင္ ေနာက္လူ သာမယ္ဆိုတဲ့
ျမန္မာစကားပံုအတိုင္း ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္” ဟု ရတနာပံုတယ္လီပို႔
အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ၏ Head of Department ေဒၚနီလာေအးက Myanmar Connect 2014
အခမ္းအနားတြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Credit - Internet Journal
No comments:
Post a Comment