Saturday, December 6, 2014

ပညာေရးအေဆာက္အအုံမ်ားေဆာက္လုပ္ရာတြင္ သတ္မွတ္စံခ်ိန္မျပည့္မီပါက ေဆာက္လုပ္သည့္ကုမၸဏီကို အမည္မည္းစာရင္းသြင္းမည္

ရန္ကုန္၊ ဒီဇင္ဘာ ၅- ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ပညာေရးအ ေဆာက္အအုံ မ်ားေဆာက္လုပ္ခြင့္ ရရွိသည့္ ကုမၸဏီမ်ားအေနျဖင့္ အ ေဆာက္ အအုံမ်ား ေဆာက္ လုပ္ ရာတြင္ သတ္မွတ္စံခ်ိန္စံညႊန္းမ်ားမျပည့္မီ ပါက အဆိုပါကုမၸဏီ ကိုအမည္မည္း စာရင္း သြင္းၿပီး ေနာင္ တြင္ ဌာနဆိုင္ရာ အေဆာက္အအုံမ်ား ေဆာက္လုပ္ခြင့္ ျပဳေတာ့မည္မဟုတ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး လူမႈေရးဝန္ ႀကီးေဒါက္ တာ ဦးျမင့္သိန္းက ေျပာသည္။

ဒီဇင္ဘာ၄ရက္တြင္က်င္းပသည့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္း အေဝးတြင္ တိုင္းေဒသ ႀကီးလႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စား လွယ္ ဦးေသာင္း ေက်ာ္၏ တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ပညာေရးအေဆာက္အအုံမ်ား တိုးခ်ဲ႕ ေဆာက္လုပ္ျခင္း၊ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ရ ရွိသည့္ ကုမၸဏီမ်ား၏ျပဳျပင္ေဆာက္ လုပ္ျခင္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဘ႑ာ ေရးႏွစ္အလိုက္ ခြင့္ျပဳေက်ာင္းအေရ အတြက္ခြင့္ျပဳေငြပမာဏမည္မၽွရွိ သည္ကိုလည္းေကာင္း၊ ခြင့္ျပဳခ်က္ ႏွင့္မကိုက္ညီ ဘဲ အရည္အေသြးညံ့ ဖ်င္းမႈအေပၚ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ရကုမၸဏီ မ်ားအား မည္သို႔ အေရး ယူေဆာင္ ရြက္ထားသည္ကို သိရွိလိုေၾကာင္း ေမး ျမန္းမႈအေပၚ လူမႈေရး ဝန္ႀကီးေဒါက္ တာဦးျမင့္သိန္းက ေျပာၾကားသည္။

''ကုမၸဏီမ်ားအေနနဲ႔ေဆာက္ လုပ္ရန္ လိုအပ္မႈမွားယြင္းမႈမ်ားျဖစ္ ခဲ့ပါက ကုမၸဏီ က ျပန္လည္ျပဳလုပ္ေပး ရန္ႏွင့္ ေနာက္ေနာင္တြင္ ယင္းကဲ့သို႔ ေဆာက္ လုပ္ မႈမျပဳရန္သတိေပးပါ တယ္။ သတ္မွတ္ပုံစံကေနလုံးဝေသြ ဖည္သြားၿပီး ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္မရ နိုင္ေသာအေျခ အေနျဖစ္ရင္ စံခ်ိန္စံ ႏႈန္းမျပည့္မီရင္ ကုမၸဏီနဲ႔ခ်ဳပ္ဆိုထား တဲ့ စာခ်ဳပ္ပါစည္းကမ္းအတိုင္းကုမၸဏီ ကိုအေရးယူျခင္း အျပင္ ေနာင္ေဆာင္ ရြက္ရမည့္ဌာနလုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ ကုမၸဏီကို Black List (အမည္မည္း စာရင္း)သြင္း ၿပီး ေဆာက္လုပ္ခြင့္မေပး ေတာ့ပါဘူး''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း အစိုးရသစ္ သက္တမ္းအတြင္း ၂၀၁၁ -၂၀၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ပညာေရး အေဆာက္အအုံေပါင္း ၁၁ရေဆာင္ ေဆာက္ လုပ္ခဲ့ၿပီး ကုန္က်တန္းဖိုေငြ က်ပ္ ၃၆၆၅ဒသမ၇၁သန္း ၊၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္ တြင္ ၂၂၈ ေဆာင္ ေဆာက္ လုပ္ခဲ့ၿပီး ကုန္က်ေငြ၉၅၇၈ ဒသမ ၁သန္း၊၂ ဝ၁၃-၂၀၁၄ဘ႑ာ ေရးႏွစ္တြင္ ၆၁၆ ေဆာင္ ကုန္က်ေငြ ၁၉၇၅၅ဒသမ ၉၅ သန္း၊ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ၄၂၂ ေဆာင္ကုန္ က်ေငြ ၂၇၂၀၆ ဒသမ ၉၁သန္းျဖင့္ ပညာေရးအေဆာက္အအုံမ်ားေဆာက္ လုပ္ကုန္က် သုံးစြဲခဲ့ေၾကာင္း လူမႈေရး ဝန္ႀကီး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရ သည္။

YM
‪#‎Democracytoday‬

No comments:

Post a Comment