Friday, May 8, 2015

တိုင္းအစိုးရ ဦးေဆာင္မည့္ ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ထူေထာင္ရာတြင္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ မရွိခဲ့ဟု လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ေျပာ

ရန္ကုန္၊ ေမ ၄

ရန္ကုန္တုိင္းအစိုးရႏွင့္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ပူးေပါင္းကာ ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ထူေထာင္ရန္အတြက္ တုိင္းအစိုးရဘက္မွ ရွယ္ယာအဆုိျပဳလႊာ ေခၚယူမႈတြင္ လုပ္ငန္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ရရွိခံစားရမည့္ အက်ဳိးအျမတ္ဆုိင္ရာ ခြဲေ၀မႈအပါအ၀င္ လုပ္ငန္းႏွင့္ ပတ္သတ္ေသာ အျခား အခ်က္အလက္မ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ ခ်ျပထားျခင္း မရွိသည့္အတြက္ ရွယ္ယာထည့္၀င္ႏုိင္ေရး အလုိ႔ငွာ ေစာင့္ၾကည့္ရဦးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပုဂၢလိက ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္မ်ားက ေမလ(၄) ရက္တြင္ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္သို႔ ေျပာသည္။

ယင္း အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီကို တုိင္းအစိုးရဘက္မွ ေငြက်ပ္ ၁၀ ဘီလီယံႏွင့္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားဘက္မွ ေငြက်ပ္ ၁၅ ဘီလီယံ စိုက္ထုတ္ကာ လုပ္ေဆာင္သြားရန္
စီစဥ္ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ေမလ ၄ ရက္က ရွယ္ယာ ရွင္မ်ား လက္ခံျခင္း အခမ္းအနားကိုလည္း ရန္ကုန္တုိင္း လႊတ္ေတာ္အတြင္းရွိ တုိင္းအစိုးရ အဖြဲ႕႐ံုး၌ ျပဳလုပ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

““ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေထာင္လို႔မရဘဲနဲ႔ သူတို႔ေထာင္ၿပီး သူတို႔လက္ေအာက္၀င္ရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုက်ေတာ့ လုပ္ပိုင္ခြင့္ မေပးဘူး ဆိုရင္ေတာ့ ဒါကေတာ့ အဆင္မေျပဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ေကာင္းလာမယ္္ ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း၀င္မွာ။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ဘက္က Plan ေတြ ဘယ္လိုေတြ ဘယ္၀ါ ေတြ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ တစ္ခုမွ ခ်သြားတာ မရွိတဲ့အတြက္ ဒီေန႔ကေတာ့ မထည့္ေသးပါဘူး။ ပြင့္လင္း ျမင္သာမႈ မရွိဘူး။ ေျဖတဲ့ဟာေတြက ေ၀့၀ိုက္သြားတယ္ေလ””ဟု အေရွ႕ပိုင္းခ႐ိုင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္းေပါင္းစံု ေကာ္မတီ လက္ေအာက္တြင္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ စံေ၀လ ယာဥ္လုိင္းပိုင္ရွင္ျဖစ္သူ Lwin Hein ကုမၸဏီ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးသန္းလြင္က ေမလ ၄ ရက္တြင္ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္သို႔ ေျပာသည္။

အဆိုပါ ယာဥ္လုိင္း ကုမၸဏီကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေနထုိင္သည့္ ျပည္သူမ်ား၏ သြားလာေရးပိုင္းဆုိင္ရာႏွင့္ ပတ္သက္၍ အဆင္ေျပေစရန္ တည္ေထာင္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႕ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးျမင့္ေဆြက ယင္းရွယ္ယာရွင္မ်ား လက္ခံျခင္း အခမ္းအနား၌ ထည့္သြင္း ေျပာဆိုခဲ့ၿပီး အမ်ားျပည္သူမ်ား ပါ၀င္ႏုိင္သည့္ Public Private Partnership (PPP) စနစ္ျဖင့္ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ ထူေထာင္သြားရန္ ျပင္ဆင္ထားျခင္းျဖစ္သည္။

““ဒီအမ်ားပိုင္ ယာဥ္လိုင္းလုပ္မယ္ဆိုရင္ ဒီဥစၥာ အမွန္ေျပာရင္ မလုပ္ခင္္ကတည္းက သူတို႔ရဲ႕ Plan ေတြကို ခ်ျပ ရမယ္။ အေၾကာင္းျပ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ၿပီး အေျဖရွာတဲ့ အဲဒီအေပၚမွာရၿပီးေတာ့မွ အခုလို ေဆြးေႏြးပဲြကို ေခၚရင္ေတာ့ ပိုၿပီးေတာ့ ေအာင္ျမင္တဲ့ ေဆြးေႏြးပဲြ တစ္ရပ္ျဖစ္မယ္လို႔ ျမင္တယ္။ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ ဘယ္ ေလာက္ရမယ္။ အစိုးရက ဘယ္ေလာက္ အက်ဳိးခံစားရမယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိးဂဏန္း မဟုတ္ရင္ ေတာင္မွ ရာခိုင္ႏႈန္းတစ္ခုကို ေဖာ္ျပဖို႔လိုတယ္။ အဲဒီလိုမေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့ ဥစၥာကေတာ့ ဘယ္သူမွ အ႐ံႈးခံၿပီးေတာ့ မထည့္ႏိုင္ဘူး။ လိုင္းတစ္လိုင္း လုပ္တဲ့ေနရာမွာ အေတြ႕အႀကံဳနဲ႔ လက္ေတြ႕ဆန္ဆန္ ျဖစ္ဖို႔လိုတာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ လက္ေတြ႕ မဆန္ေသးဘဲနဲ႔ ေဆြးေႏြးပဲြတစ္ရပ္ အေနနဲ႔ေတာ့ ဒီလိုပဲ ဒါလုပ္ရမယ္၊ ဒါလုပ္ဖို႔ ရွယ္ယာ ေခၚပါတယ္ဆိုတာကေတာ့ ေလာေလာလတ္လတ္ကေတာ့ ထည့္ဖို႔အတြက္ကို မ၀ံ့မရဲ ျဖစ္ေနဆဲပဲ ျဖစ္ပါတယ္””ဟု မထသ ၃၁ ယာဥ္ႀကီးလိုင္း ယာဥ္ပုိင္ရွင္ ဗိုလ္မွဴးမ်ဳိး၀င္းက ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္ သို႔ ေျပာသည္။

တုိင္းအစိုးရႏွင့္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ ရန္ ျပင္ဆင္ထားသည့္ ယင္းအမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီကို ဒါ႐ိုက္တာဘုတ္အဖြဲ႕၀င္ ၇ ဦးျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းရန္ သတ္မွတ္ထားၿပီး အစိုးရဘက္မွ ၃ ဦးႏွင့္ ပုဂၢလိက ယာဥ္လုိင္း ပိုင္ရွင္မ်ားဘက္မွ ၄ ဦး ပါ၀င္မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းအဖြဲ႕၀င္ေလးဦးကို ရွယ္ယာ အမ်ားဆံုး ထည့္၀င္သူမ်ားထဲမွ ေရြးခ်ယ္ ခန္႔အပ္မည္ျဖစ္ကာ ကုမၸဏီအျဖစ္ မထူေထာင္မီကာလတြင္ ရန္ကုန္တုိင္း အစိုးရအဖြဲ႕ႏွင့္ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္း၀ယ္ေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန အႀကံေပး ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္တို႔က ဦးေဆာင္ လုပ္ကိုင္သြားမည္ျဖစ္သည္။

““ေလာေလာဆယ္ ဦးေဆာင္တာကေတာ့ ဆရာတို႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသ အစိုးရအဖဲြ႕နဲ႔ ဆရာနဲ႔ေပါ့။ အဓိက ဦးေဆာင္တာ ေလာေလာဆယ္ေပါ့ေနာ္။ ရန္ကုန္အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီဆိုတာဖဲြ႕မွာ။ ႏိုင္ငံေတာ္ အဖဲြ႕က ၃ ဦးပါမယ္။ Public ဘက္ က ၄ဦး ပါမယ္။ အဲဒီအဖဲြ႕ကေနၿပီးေတာ့ အဓိကႀကီးၾကပ္သြားမွာ ပထမဦးဆံုး အဆင့္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္ပိုင္းက ပံ့ပိုးေပးရမယ့္ အပိုင္းေတြ ဆရာတို႔ကအျမန္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးမွာ။ အဲဒါဆရာတို႔ အပိုင္းေပါ့ေနာ္။ ကုမၸဏီဖဲြ႕ၿပီးရင္ေတာ့ ေနာက္ပိုင္း လည္ပတ္မယ့္ အပိုင္း ကုမၸဏီကိုလဲႊမယ္”” ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရးဌာနမွ အႀကံေပး ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္သို႔ ေျပာသည္။

ရည္မြန္ၿဖိဳး


ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္သတင္းဌာန – https://www.facebook.com/myanmarherald

  


No comments:

Post a Comment