ဒီဇင္ဘာလ အတြင္းျပဳလုပ္မည့္ စတုတၴတန္းႏွင့္ အ႒မတန္း ၿပီးေျမာက္မႈစာေမးပြဲမ်ား တြင္ ရရွိလာေသာအေျဖလႊာမ်ားကို သုေတသနျပဳလုပ္၍ အတန္းတင္စာ ေမးပြဲအတြက္ ေမးခြန္းမ်ားျပဳစုသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုႏွစ္မွစတင္ကာ မူလတန္း အဆင့္ၿပီးေျမာက္မႈႏွင့္ အလယ္တန္း အဆင့္ၿပီးေျမာက္မႈ စာေမးပြဲမ်ားကို ခ႐ုိင္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီးျပည္နယ္ အဆင့္တို႔ျဖင့္ စစ္ေဆးသြားမည္ျဖစ္ သည့္အတြက္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေလ့ က်င့္မႈရရွိေစရန္ ဒီဇင္ဘာေက်ာင္း ပိတ္ရက္မတိုင္မီတြင္ က်င္းပမည့္စာ ေမးပြဲမ်ားကို အတန္းတင္စာေမးပြဲ က်င္းပသည့္ပံုစံအတိုင္း ျပဳလုပ္ကာ သုေတသနမ်ားျပဳလုပ္ၿပီး လိုအပ္ေန
မႈမ်ားကို ေလ့လာသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း အမွတ္(၁)အေျခခံပညာ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
''ဒီကိစၥအတြက္ စီမံခ်က္ေတြ လည္း ထုတ္ၿပီးသြားၿပီ။ ဒီဇင္ဘာလ ထဲမွာလုပ္မယ့္ အစမ္းစာေမးပြဲမွာ အတန္းတင္စာေမးပြဲအတြက္ ကေလး ေတြဘယ္ေလာက္ သင္ယူရရွိထား ၿပီးၿပီလည္းဆိုတာ သိခ်င္တဲ့အတြက္ လုပ္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာ အဂၤလိပ္စာကို ျပန္သင္ေပးဖို႔လိုေန သလား၊ သခ်ၤာကိုထပ္သင္ဖို႔လိုေနသ လား၊ လိုေနရင္ထပ္သင္ႏိုင္ဖို႔ ဆရာ တို႔လုပ္မယ္။ ဆရာတို႔လိုခ်င္တာက ကေလးေတြ တကယ္တတ္ေျမာက္ရဲ႕ လား၊ ေၾကညက္ရဲ႕လား၊ သင္ခန္းစာ ေတြကို ဘယ္လိုသင္ၾကသလဲ၊ သင္ ခန္းစာနဲ႔ကေလးေတြ မွ်တရဲ႕လား၊ ဒါ့အျပင္ သင္ေနတဲ့ဆရာေတြကေရာ ဘာေတြလိုအပ္ေနသလဲဆိုတဲ့ ေမး ခြန္းမ်ားစြာ ထြက္လာႏိုင္ဖို႔ ဒီအႀကိဳ စာေမးပြဲကို လုပ္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္''ဟု အမွတ္(၁) အေျခ ခံပညာဦးစီးဌာ နမွ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးစိုးဝင္းက ေျပာသည္။
ယင္းအႀကိဳစာေမးပြဲမွာ ယခင္ စာေမးပြဲမ်ား က်င္းပသည့္ပံုစံႏွင့္မ တူပဲ ေက်ာင္းသားရွိရာေနရာသို႔ သြား ေရာက္စစ္ေဆးသည့္ ပံုစံအသစ္ျဖစ္ ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းဦးေရနည္းပါးသည္ ျဖစ္ေစ သြားေရာက္စစ္ေဆးေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ရြာကမူလတန္းေက်ာင္းေလး တစ္ေက်ာင္းမွာ သံုးေယာက္ပဲရွိတယ္၊ ေလးေယာက္ပဲရွိေပမယ့္ သြားစစ္ေဆး ေပးမယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္ရတာ လဲဆိုရင္ သံုးေလးေယာက္ပဲရွိတဲ့ ေက်ာင္းရဲ႕အေျခအေနကို သိခ်င္လို႔ ပါ။ ဟိုတုန္းကဆိုရင္ စာေမးပြဲကို ေအာင္႐ႈံးလုပ္လိုက္တာပဲ။ အခုဟာ ရလာတဲ့ ရလဒ္ေတြအေပၚမွာ ဘာ ျပန္လုပ္ေပးႏိုင္မလဲ၊ တို႔လုပ္ငန္းေတြ ဘယ္ေလာက္ လြဲေခ်ာ္ေနသလဲဆို တာေတြကို သုေတသနလုပ္ရျခင္းျဖစ္ ပါတယ္''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
စတုတၴတန္းႏွင့္ အ႒မတန္း အတန္းတင္စာေမးပြဲမ်ားကို ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂ဝရက္မွ ၂၇ရက္ အထိ က်င္းပရန္အတြက္ လ်ာထား ေၾကာင္း သိရသည္။
ATK
#Democracytoday
(ဒီမိုကေရစီတူေဒး သတင္းစာမွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။)
Credit - Yangon Media Group

No comments:
Post a Comment