Wednesday, November 12, 2014

အစိုးရဝန္ထမ္းမ်ား အခ်ိန္ပိုေၾကးႏွင့္ အသုံးစရိတ္ သတ္မွတ္မႈ ျပန္ျပင္ရန္ စိစစ္မည္

ေနျပည္ေတာ္၊ ႏိုဝင္ဘာ ၁၁

လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ အစိုးရ ဝန္ထမ္းမ်ားအတြက္ သတ္မွတ္ထားသည့္ ခရီးစရိတ္ႏွင့္ အခ်ိန္ပိုေၾကးအျပင္ အျခားအသုံးစရိတ္မ်ား သတ္မွတ္ ေပးထားမႈသည္ ေခတ္ႏွင့္ ေလ်ာ္ညီျခင္း မရွိေတာ့သည့္အတြက္ ျပင္ဆင္ႏိုင္ရန္ ျပန္လည္ စိစစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဘ႑ာေရး ဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ေဒါက္တာလင္းေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
ႏိုဝင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပေသာ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးတြင္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးရဲထြန္းက လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား အပါအဝင္ အစိုးရဌာန ဆိုင္ရာမ်ားမွ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ အမွန္တကယ္ ကုန္က်ေသာ စရိတ္မ်ားမွာ ေခါင္းစဥ္ လြဲေခ်ာ္ေနသျဖင့္ လိမ္လည္၍ စာရင္း
တင္ျပခိုင္းသလို ျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ အမွန္တကယ္ ခြင့္ျပဳေငြႏွင့္ ကိုက္ညီေစရန္ စည္းကမ္း သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္ စိစစ္ေပးရန္ ရွိ မရွိ ေမးျမန္းရာ ၎က ယင္းသို႔ ျပန္လည္ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ အစိုးရ ဝန္ထမ္းမ်ား ခရီးစရိတ္မ်ား ျပန္လည္ တင္ျပခ်ိန္တြင္ သုံးစြဲသည့္ေငြႏွင့္ ကိုက္ညီေအာင္ ျပန္လည္ တင္ျပရေသာေၾကာင့္ လိမ္လည္ တင္ျပသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ဦးရဲထြန္းက ဆိုသည္။
ဌာနတစ္ခုတြင္ လိုေငြျဖစ္ေပၚေသာ ေငြစာရင္း ေခါင္းစဥ္ကို ဌာနတစ္ခု၏ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ လႊဲေျပာင္း သုံးစြဲႏိုင္ေသာ္လည္း ဧည့္ခံစရိတ္ႏွင့္ သီးသန္႔စရိတ္မ်ားမွာ ထူးျခားေသာ သာမန္ အသုံးစရိတ္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘ႑ာေရး ဝန္ႀကီးဌာန၏ ညႊန္ၾကားထားသည့္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းျဖင့္သာ ေတာင္းခံရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဒါက္တာ လင္းေအာင္က ရွင္းျပသည္။
လက္ရွိတြင္ က်ခံရသည့္ အသုံးစရိတ္မ်ားမွ ေခတ္ကာလႏွင့္ ေလ်ာ္ညီမႈ မရွိေသာ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားကို စစ္ေဆး ေဖာ္ထုတ္၍ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္ အေနႏွင့္ အစီရင္ခံ တင္ျပထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

Credit - The Voice Weekly

No comments:

Post a Comment