ယခု အေျခအေနမွာ ဘယ္ႏွပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ေတြ႕က ျပႆနာမဟုတ္ေပ။ ထုိသုိ႔ ေတြ႕ဆုံရသည့္ အဖြဲ႕ အစည္း အေရအတြက္၊ လူပုဂ္ၢိဳလ္အေရအတြက္မွာ နည္းဗ်ဴဟာသာျဖစ္ၿပီး အေရးႀကီးေသာ မဟာဗ်ဴဟာမွာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ေရး ျဖစ္ေလသည္ . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးေရး လမ္းေၾကာင္းတြင္ ဘာေၾကာင့္ေတြ႕ဆုံမလဲဟု အျငင္းပြားေန သည္ထက္ ဘယ္လုိေတြ႕ ဆုံမည္ကုိ အျငင္းပြားေနသည္က အခ်ိန္ကုန္လြန္ေစပါသည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ၄
ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ဆုံဖုိ႔ ကမ္းလွမ္းလိုက္သည္မွစ၍ သမၼတႏွင့္ကာခ်ဳပ္က ျငင္းပယ္လုိက္ၿပီးသည့္ေနာက္ ဆက္တုိက္ဆက္တုိက္ ၅ ပြင့္ ဆုိင္ေခၚ ၁၄ ေယာက္ ေတြ႕ဆုံျခင္းမ်ား ျဖစ္လာခဲ့သည္။ ထုိ ၅ ပြင့္ဆုိင္မွာ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးျခင္း မဟုတ္ဘဲ တုိင္းရင္း သားေခါင္းေဆာင္မ်ား (အထူးသျဖင့္ ရွမ္းေခါင္းေဆာင္ ၂ ဦး)၊ ႏုိင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ မ်ား၊ ၄ ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံေရး တြင္ ဖိတ္ေခၚခံရသူမ်ား ေတြ႕ဆုံကာ တစ္ေယာက္ ၁၀ မိနစ္စီသာ ေဆြးေႏြးခြင့္ရခဲ့ေလသည္။ ထမင္းစားပြဲတစ္ခု သာ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး တုိင္းရင္းသားပါတီမ်ား၊ ႏုိင္ငံေရးပါတီမ်ားက မေက်နပ္ခဲ့ၾကေပ။ ၅ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ ဆုံပြဲ ေခၚ ၁၄ ေယာက္ေတြ႕ဆုံပြဲႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အေျခခံ သေဘာတူညီမႈမ်ား ရခဲ့ပါသည္ဟု သမၼတ႐ုံး ေျပာ ေရးဆုိခြင့္ ရွိသူက ဆုိေသာ္လည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ တုိင္းရင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ၂ ဦးကဘာ သေဘာ တူညီမႈမွ မရခဲ့။ ထမင္းစား႐ုံသက္သက္သာျဖစ္ သည္ဟု ျပတ္ျပတ္သားသား ေျပာဆုိသြားေလသည္။ ႏုိင္ငံေရး နယ္ပယ္တြင္မူ ထုိ ၅ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ဆုံပြဲကုိ စိတ္မ၀င္စားၾက။ ႏုိင္ငံတကာကလည္း ေအးတိေအးစက္ျဖစ္ေနခဲ့ သည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ၆ ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံပြဲဟု ျပည္ခုိင္ၿဖိဳးပါတီက အဆုိတင္သြင္းရာ လႊတ္ေတာ္တြင္ အားလံုး က ကန္႔ကြက္သူ မရွိ ေထာက္ခံခဲ့ၾကသည္။ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၊ တပ္မေတာ္ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္၊ ျပည္သူ႔ လႊတ္ ေတာ္ဥကၠ႒၊ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ တုိင္းရင္းသား ႏုိင္ငံေရးပါတီမ်ားကုိ ကုိယ္ စားျပဳေသာ ရခုိင္အမ်ဳိးသားတုိးတက္ေရးပါတီမွ ေဒါက္တာေအးေမာင္တုိ႔ကုိ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္က ေရြး ခ်ယ္သတ္မွတ္ လုိက္ပါသည္။
ႏုိင္ငံေရးနယ္ပယ္ႏွင့္ ျပည္ သူလူထုက စိတ္၀င္စားေသာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ျဖစ္ပါ သည္။ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္က တညီတညြတ္တည္း ဆုံးျဖတ္ကာ သတ္မွတ္လုိက္ေသာ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြး ပြဲျဖစ္ေလသည္။ သုိ႔ေသာ္ ၆ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ ဆုံပြဲမွာ ယခုအထိ ေသာင္မတင္ေရမက် ျဖစ္ေနပါသည္။ အဘယ္ ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ သမၼတ၏ ေတြ႕ခြင့္မေပးႏုိ င္ဆုိေသာအေျဖကုိ သမၼတ၏ ေျပာေရးဆုိခြင့္ရွိသူ ျပန္ၾကားေရး ၀န္ႀကီး ဦးရဲထြဋ္က ေျဖၾကားသြားသလုိ ကာခ်ဳပ္၏ သေဘာထားကုိလည္း KNU ဗဟုိေကာ္မတီ၀င္ ပဒုိမန္းၿငိမ္း ေမာင္က ေျပာၾကား သြားသျဖင့္ သူတုိ႔အဆင့္အတန္းအရ စာနယ္ဇင္းမ်ားက အမွန္ျဖစ္သည္ဟု သတ္မွတ္ကာ ေရးသားခဲ့ၾကေလသည္။
သုိ႔ေသာ္ စာနယ္ဇင္းသမားမ်ားအေန ျဖင့္ သတင္းကုိ ႀကံဳသလုိ၊ ရသလုိ မေရးဘဲ သတင္းမွန္၊ မမွန္ အတည္ျပဳ ခ်က္ရယူ ၿပီးမွ ေရးသားပါဟု ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာန ကဆုိေလသည္။ သမၼတႏွင့္ကာခ်ဳပ္က ၆ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ ဆုံျခင္းကုိ ယတိျပတ္ျငင္းဆုိျခင္း၊ ယတိျပတ္လက္ခံျခင္း မရွိေသးသျဖင့္ ျငင္းဆုိျခင္း၊ လက္ခံျခင္းကုိ မေရးသား သင့္ေၾကာင္း ေျပာဆုိသြား၏။ ထုိအခ်ိန္မွာပင္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ ေတာ္မွ ၁၂ ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံဖုိ႔ တင္ သြင္း ျပန္သည္။ ၄ မွစလုိက္ေသာ ေတြ႕ဆုံျခင္း မွာ ၅၊ ၆ မွေန ယခု ၁၂၊ ေနာက္ ၁၅၊ ၂၀ စသည္ျဖင့္ အပြင့္ ဘယ္ေလာက္မ်ား လာမည္ကုိ မွန္းဆရခက္ေနပါသည္။ ၄ ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံေရးကုိ ေလွာင္သလုိလုိျဖင့္ ထပ္တုိး ကန္႔ကြက္သူက ကန္႔ကြက္၊ တုိင္းရင္းသားပါတီမ်ားကလည္း သူတုိ႔မပါရ ေကာင္းလားဟု စိတ္ေကာက္သူ က ေကာက္ ျဖင့္ မုန္႔ဆီေၾကာ္က ဘယ္ေနရာ ေနမွန္းမသိ ႏႈတ္ခမ္းလန္ႏွင့္တည့္ပါ့မလားဟု ျငင္းခုံ ေနသည္က အလုပ္မျဖစ္ေပ။
စင္စစ္အားျဖင့္ အေရးႀကီးသည္မွာ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးေရးျဖစ္ပါသည္။ ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္ေတာင္းဆုိေသာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕ စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ေခါင္းေဆာင္ ၄ ဦးေတြ႕ဆုံဖုိ႔မွာ အမွန္ကန္ဆုံး၊ အဆင္ ေျပဆုံးျဖစ္၍ ၄ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ဆုံေရးဟု ေျပာလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္မွာ ဒီမုိကေရစီ၏ ျပယုဂ္၊ ဒီမုိကေရစီ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သည္ကုိ မည္သူမွ်မျငင္းႏုိင္ေပ။ အားလုံးလက္ခံၾကသည္။ လက္မခံဘဲျငင္းဆုိေနသူမွာ တစ္ဖက္သတ္ မိမိကိုယ္ကုိယ္ အထင္ႀကီး ေနသူျဖစ္သည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မွာ ဒီမုိကေရစီေခါင္း ေဆာင္၊ လူထုေခါင္းေဆာင္အျဖစ္ ျဖတ္သန္းခဲ့ေသာ သူမ၏ အေတြ႕အႀကံဳအရ မွတ္ေက်ာက္တင္ႏုိင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ ပါသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ လူထုကုိကုိယ္စားျပဳ၍ NLD ဥကၠ႒ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က တစ္ပြင့္၊ လႊတ္ေတာ္ကုိ ကုိယ္စားျပဳ၍ သူရဦးေရႊမန္းက ၁ ပြင့္၊ အစုိးရကုိ ကုိယ္စားျပဳ၍ သမၼတဦးသိန္းစိန္ကတစ္ပြင့္၊ တပ္မေတာ္ ကုိ ကုိယ္စားျပဳ၍ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးမင္းေအာင္လႈိင္က တစ္ပြင့္ သတ္မွတ္၍ ၄ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံဖုိ႔ ေျပာဆုိခဲ့ျခင္း ျဖစ္ သည္။ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ေတြ႕ဆုံၾက မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ နည္းသည္မ်ားသည္ သတ္မွတ္ စရာမလုိ။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရလွ်င္ ႏုိင္ငံေရးသမားမ်ား၊ ဒီမုိကေရစီ ေရးလႈပ္ရွားသူမ်ား ႏုိင္ငံေရးျဖတ္သန္း ခဲ့ေသာ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားထက္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ကုိယ္စားျပဳႏုိင္ေသာေၾကာင့္ က်ဥ္းေျမာင္း သည္၊ က်ယ္ျပန္႔သည္ ျပႆနာမွာ ဆင္ေျခသာျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ထုိသို႔ ၆ ပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ဆုံေရးကုိ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္မွာ ကန္႔ကြက္သူမရွိ (တပ္မေတာ္သားကုိယ္စားလွယ္မ်ား အပါအ၀င္) အတည္ျပဳလိုက္ၿပီးေနာက္ မၾကာခင္မွာပင္ ၁၂ ပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ဆုံေရးဆုိေသာ အဆုိတစ္ခု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသ ႀကီးလႊတ္ေတာ္မွ ထြက္ေပၚ လာျပန္ပါသည္။ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးမႈ ၏ ေနာက္ဆုံးျဖစ္ ေပၚတုိးတက္ မႈဟု ဆုိရေပမည္။ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ ေရးအတြက္ ေတြ႕ဆုံ ေဆြးေႏြးဖုိ႔ ေတာင္းဆုိပြဲမ်ားျဖစ္၍ ေကာင္းေသာ လကၡဏာျဖစ္ပါသည္။ ေခါင္းစဥ္မွာလည္း ““၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးေတြ႕ဆုံ ေဆြးေႏြးပြဲ””ျဖစ္သည္။ အားလုံးတုိင္ တုိင္ပင္ပင္ရွိလွ်င္ ၄ပြင့္ဆုိင္ လည္း မဆုိး၊ ၁၂ ပြင့္ဆုိင္လည္း မဆုိးေပ။ အေရးႀကီး သည္မွာ ေတြ႕ဆုံေ ဆြးေႏြးဖုိ႔သာျဖစ္ပါသည္။
ျပႆနာက သမ္ၼတႏွင့္ ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္တုိ႔ ေခါင္းခဲစရာျဖစ္ပါသည္။ သူတုိ႔မွာ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးျခင္း၏ အႏွစ္သာရ ကုိ သေဘာေပါက္ၾက၏။ သုိ႔ေသာ္ ေတြ႕ ဆုံေဆြးေႏြးမည့္ အေၾကာင္းအရာမွာ ဆုပ္လည္းစူး၊ စား လည္း႐ူးေသာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕ စည္းပုံျပင္ဆင္ေရး ျဗဟၼာ့ေခါင္းႀကီးျဖစ္ ေနေသာေၾကာင့္ပင္။ VOA ႏွင့္ကာခ်ဳပ္ တုိ႔ ေတြ႕ဆုံခဲ့ရာတြင္ ထုိ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒကုိ သူ၏ေခါင္းေဆာင္မ်ားက ေသခ်ာအတိမ္း အေစာင္း အမွားအယြင္းမရွိ ေရးဆြဲခဲ့ေသာ ဖြဲ႕စည္းပုံျဖစ္သည္ဟုဆုိပါသည္။ မွန္ပါသည္။
ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေက်ာ္ ေအာင္ စစ္အာဏာရွင္မ်ားႏွင့္ ပုလဲနံပသင့္ေသာ၊ စစ္အာဏာရွင္မ်ား၏ လႊမ္းမုိးမႈရွိေသာ ပညာရွင္မ်ား၊ ႏုိင္ငံေရး သမား မ်ား၊ စစ္ဗုိလ္ခ်ဳပ္မ်ားျဖင့္ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံကုိ ဟာကြက္လြတ္ကြက္မရွိေအာင္ ေရးဆြဲ ထားသည္မဟုတ္ပါေလာ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံကုိ အေလးအနက္ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ရမည့္တာ၀န္မွာ သမၼတ ေခါင္းေပၚေရာ၊ ကာခ်ဳပ္၏ ေခါင္းေပၚပါ ေရာက္ရွိေနသည့္အတြက္ ယခုအခ်ိန္တြင္ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ ဆင္ေရး ေဆြးေႏြး လာပါ က သူတုိ႔ဘယ္လုိေျဖရွင္းၾကမလဲ။ ယခုအေျခအေနမွာ ဘယ္ႏွပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ ေတြ႕ က ျပႆနာမဟုတ္ေပ။
ထုိသုိ႔ ေတြ႕ ဆုံရသည့္ အဖြဲ႕အစည္းအေရအတြက္၊ လူပုဂ္ၢိဳလ္အေရအတြက္မွာ နည္းဗ်ဴဟာသာ ျဖစ္ၿပီး အေရးႀကီး ေသာ မဟာဗ်ဴဟာမွာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ေရး ျဖစ္ေလသည္။ ျပႆနာမွာ ျပင္ဆင္ေရးႏွင့္ မျပင္ဆင္ေရး ျဖစ္သည္။ ထုိအေျခအေနကုိ နားလည္ သေဘာေပါက္လွ်င္ သမၼတႏွင့္ ကာခ်ဳပ္ကုိ စာနာ၍ ရေပလိမ့္မည္။ အေရးႀကီးသည္မွာ သမၼတႏွင့္ကာခ်ဳပ္သည္ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္သင့္၊ မျပင္သင့္ကုိ အေလးအနက္စဥ္း စားဆင္ ျခင္သင့္ေလသည္။ ျပည္ခုိင္ၿဖိဳးပါတီ ဗဟုိေကာ္မတီကေရာ၊ တုိင္းျပည္အေျခအေနမွန္ကုိ သိရွိနား လည္ေသာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မ်ား၊ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေဟာင္းမ်ားကေရာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕ စည္းပုံမွာ ဒီမုိကေရစီမက်၊ စစ္အာဏာရွင္ အရိပ္မည္း လႊမ္းမုိး ေနသည္ကုိ နားလည္ သေဘာေပါက္ၾကေသာေၾကာင့္ ျပင္ဆင္ ေရးကုိ သေဘာတူၾက၊ နားလည္လက္ခံ ၾကျခင္းျဖစ္ေလသည္။
သမၼတႏွင့္ ကာခ်ဳပ္ အေနႏွင့္လည္း ထုိသုိ႔အမွန္ကုိ နားလည္ လက္ခံလာေသာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ မ်ားကဲ့သုိ႔ပင္ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံ၌ ဒီမုိကေရစီမက်ေသာ ဥပေဒပုဒ္မမ်ားရွိေနသည္။ ထုိဥပေဒပုဒ္မ မ်ားကုိ ျပင္ရ မည္ဟု သေဘာေပါက္လွ်င္ ဘယ္ႏွပြင့္ဆုိင္ေတြ႕ေတြ႕၊ ေတြ႕ဆုံေဆြး ေႏြးျခင္းကုိ သေဘာတူလက္ခံရေပမည္။ VOA ႏွင့္ ေတြ႕ ဆုံရာတြင္ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္က ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာဆုိခဲ့သည္ ကုိ ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ယခင္ စစ္အစုိးရ တာ၀န္ရွိသူမ်ား၏ သေဘာထားအတုိင္း ျဖစ္ေနပါသည္။ ၂၀၀၈ဖြဲ႕စည္းပုံသည္ ဒီမုိ ကေရစီ က်က်ေရးဆြဲထားေသာ ဖြဲ႕စည္းပုံ ျဖစ္သည္။ ျပည္သူလူထု ၉၂ ဒသမ ၄၈ ရာခုိင္ႏႈန္းကေထာက္ခံေသာ ဖြဲ႕စည္းပုံျဖစ္ ေသာေၾကာင့္ ထုိ ၂၀၀၈ဖြဲ႕စည္းပုံမွာ perfect ျဖစ္သလို လူထုအမ်ားဆုံး ေထာက္ခံေသာ ဖြဲ႕စည္းပုံျဖစ္၍ ျပင္စရာမလုိဟု ေျဖဆုိ သြားပါသည္။
ထုိသေဘာထားမွာ ယခင္ စစ္အစုိးရ၏ သေဘာထားျဖစ္ပါသည္။ အေျပာင္းအလဲကုိ ေဖာ္ေဆာင္ေသာ တပ္မေတာ္ မဟုတ္ဘဲ ယခင္စစ္အစုိးရေခတ္က တပ္မေတာ္၏ သေဘာ ထားအတုိင္း ျဖစ္ေနသည္ ကုိေတြ႕ရေလသည္။ တပ္မေတာ္မွာ ဒီမုိကေရစီကုိေဖာ္ေဆာင္ေသာ အင္စတီက်ဴး ရွင္းတစ္ခု မဟုတ္ေတာ့ေပ။ လြန္ခဲ့ေသာ ၅ ႏွစ္က ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးသန္းေရႊ ဦးေဆာင္ခဲ့ေသာ ျမန္မာ့တပ္မေတာ္ ၏အဆက္ ယခင္စစ္အစုိးရကာလ တပ္မေတာ္၏ အျမင္၊ အေတြး၊ အယူအဆအတုိင္း ျဖစ္ေနေသာ ေၾကာင့္ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးကုိ ကာခ်ဳပ္က လက္မခံသည္ မွာ သဘာ၀က်သည္ဟုဆုိရမည္။ ထုိ႔ျပင္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး သန္းေရႊ ဦးေဆာင္ေသာ စစ္အစုိးရက အရပ္၀တ္အစုိးရ အတြက္ သူေခါင္းေခါက္ ေရြးခ်ယ္ရာတြင္ က်ဳိးႏြံ ေသာ ဦးသိန္းစိန္ကုိ သမၼတအျဖစ္ တာ၀န္ေပးလုိက္ေလသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ၄ ပြင့္ဆုိင္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ၆ ပြင့္ဆုိင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ၁၂ ပြင့္ဆုိင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အေရးမႀကီးဘဲ ေတြ႕ဆုံသည့္ ရည္ ရြယ္ခ်က္ ခ်င္းတူပါက ဘယ္ႏွပြင့္ဆုိင္ ေတြ႕ေတြ႕ အေရးမႀကီး။ ဘက္တစ္ဖက္က ဒီမုိကေရစီ မက်ေသာ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံကုိ ျပင္ဆင္လုိသည္။ ထုိထဲတြင္ သမၼတျဖစ္ေရး၊ မျဖစ္ေရး အထင္အျမင္လြဲစရာရွိသည့္ ၅၉(စ)လည္း ပါသည္။ တစ္ဖက္က တပ္မေတာ္သည္ လႊတ္ေတာ္၌ ႏုိင္ငံေရးအခန္းက႑ ရွိေနရမည္ဆုိၿပီး ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပုံ ျပင္ ဆင္ေရးကုိလက္မခံေပ။ အမွန္မွာ တပ္မေတာ္သည္ အာဏာသိမ္းစရာအေၾကာင္းလည္း မရွိေပ။ ဘယ္လုိ ခုိင္းခုိင္း တပ္မေတာ္သည္ တုိင္းျပည္ကုိ ကာကြယ္ေစာင့္ ေရွာက္ဖုိ႔သာ အဓိကက်ေလသည္။ လႊတ္ ေတာ္ထဲ တြင္ တပ္မေတာ္၏ အခန္းက႑ ရွိကုိရွိရမည္ဟု ဆုိသူမ်ားသည္ ဒီမုိကေရစီႏုိင္ငံေတာ္၊ ဒီမုိကေရစီလႊတ္ေတာ္ ဆုိသည္ကုိ နားမလည္၊ သေဘာမေပါက္သူမ်ား ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္သတင္းဌာန- http://www.facebook.com/myanmarherald
No comments:
Post a Comment