မႏၲေလး၊ ၾသဂုတ္ ၁၉
အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေ႐ႊ႕ေျပာင္း သင္ၾကားေပးလ်က္ရွိသည့္
ပန္းပ်ဳိးသူမ်ား စာသင္ဝိုင္းႏွင့္ ပလက္ေဖာင္း စာသင္ဝိုင္းတို႔တြင္
ေက်ာင္းသားတိုး၍ လက္ခံျခင္းမျပဳရန္ တိုင္းေဒသႀကီး ပညာေရးမွဴး႐ုံးက
စာပို႔ထားေသာေၾကာင့္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ ေက်ာင္းသားသစ္ လက္မခံေသးေၾကာင္း အဆိုပါ
စာသင္ဝိုင္းတြင္ သင္ၾကားေနသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
တိုင္းပညာေရးမွဴး႐ုံးက လက္ရွိ ေက်ာင္းသားဦးေရမွအပ ထပ္တိုးလက္ခံျခင္း
မျပဳရ၊ အေျခအေနႏွင့္ အခ်ိန္အခါအရ ေျပာင္းေ႐ႊ႕ျခင္းကို လက္ခံရမည္ႏွင့္
ပညာေရးႏွင့္ မသက္ဆိုင္ေသာ ႏိုင္ငံေရး အပါအဝင္ အျခားမည္သည့္ကိစၥမွ
မလုပ္ရဟူေသာ အခ်က္မ်ား အပါအဝင္ အခ်က္ခုနစ္ခ်က္ကို ၾသဂုတ္ လ ၁၃ ရက္ေန႔က
ေပးပို႔ထားေသာေၾကာင့္ စာသင္ဝိုင္းမ်ားတြင္ စာသင္ေက်ာင္းသားသစ္မ်ားကို
လက္ခံ၍ မရေၾကာင္း ၎တို႔က ေျပာဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္
ေက်ာင္းသားအသစ္မ်ား လာေရာက္အပ္ႏွံပါက ဆရာ၊ ဆရာမ မျပည့္စုံသျဖင့္
လက္မခံေသးေၾကာင္း၊ ျပည့္စုံပါက လက္ခံပါမည္ဟု ေျပာဆိုကာ ျပန္လႊတ္ေနရေၾကာင္း
ပလက္ေဖာင္းပ်ဳိးခင္း စာသင္၀ိုင္း တာဝန္ခံ ဦးစိန္ဝင္းက ေျပာၾကားသည္။
“အခ်က္ႏွစ္ခ်က္က လက္ခံဖို႔ခက္တယ္။ အစိုးရက စီစဥ္ေပးလို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔က
ေျပာင္းၿပီးသင္ေပးတာ။ ေနရာေ႐ႊ႕တာကလည္း ပန္းေရာင္းတဲ့ ေနရာနဲ႔ နီးတဲ့အတြက္
လက္ခံတာ။ အျခားေနရာဆို လက္မခံဘူး၊ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဝန္ႀကီးကို
တင္ျပဖို႔ရွိပါတယ္” ဟု ပန္းပ်ဳိးသူမ်ား စာသင္ဝိုင္းမွ တာဝန္ခံ ဦးကိုဝမ္းက
ေျပာဆိုသည္။
မႏၲေလး ဘူတာႀကီးအနီးရွိ ပလက္ေဖာင္းတြင္ ပညာသင္ၾကား
ေပးေနသည့္ ပလက္ေဖာင္းပ်ဳိးခင္း စာသင္ဝိုင္းကို အမွတ္ (၂၀) အေျခခံပညာ
မူလတန္းေက်ာင္းႏွင့္ ပန္းေရာင္းခ်ၿပီး အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း ျပဳေနသည့္
ကေလးသူငယ္မ်ားအတြက္ အခမဲ့ စာသင္ေပးေနေသာ ပန္းပ်ဳိးသူ စာသင္ဝိုင္းကို
ေရႊျပည္မိုး လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တြင္ ပညာသင္ၾကား ေပးေနရာမွ အမွတ္ (၁၆) အေျခခံပညာ
အထက္တန္းေက်ာင္းတို႔သို႔ ၾသဂုတ္လ ၁၃ ရက္ေန႔က တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရ၏
အကူအညီျဖင့္ ေျပာင္းေရႊ႕ ပညာသင္ၾကားေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း အဆိုပါ
စာသင္ဝိုင္းမ်ားမွ သိရွိရသည္။
မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕
ပညာေရးဝန္ႀကီး ေဒါက္တာဝင္းလိႈင္က ပန္းပ်ဳိးသူမ်ား စာသင္ဝိုင္း၊ ပလက္ေဖာင္း
စာသင္ဝိုင္းမ်ားက တာဝန္ရွိသူမ်ားကို ၿမဳိ႕ေတာ္ခန္းမတြင္ ၾသဂုတ္လ ၈ ရက္ေန႔က
ေခၚယူေတြ႕ဆုံခဲ့ၿပီး စာသင္ဝိုင္းမ်ားကို အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားသို႔
ေျပာင္းေ႐ႊ႕ေပးခဲ့ကာ ပညာေရး အသုံးစရိတ္အတြက္ အစိုးရအဖြဲ႕က လွဴဒါန္းေသာ
က်ပ္သိန္း ၃၀ ကို အဆိုပါ စာသင္ဝိုင္းမ်ားက လက္ခံျခင္း မျပဳခဲ့ေပ။
Credit - The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment